مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 18:322022-05-30سياسي

نیاز دومیلیازد تومانی برای زیرساخت های اربعین در کاظمین


معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان جنوبی گفت: دو میلیارد تومان برای ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز برای راهپیمایی اربعین در کاظمین نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علیرضا عباس زاده عصر دوشنبه در کمیته زیر ساخت ستاد اربعین حسینی (ع) استان از نیاز دو میلیارد تومانی برای ایجاد زیرساخت های اساسی در کاظمین برای استفاده زائرین در مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان همواره در کمک های مردمی برای عتبات عالیات پیشتاز بوده اند، گفت: دو میلیارد تومان مورد نیاز برای ایجاد زیرساخت های اساسی در کاظمین با خود یاری مردمی و با برگزاری گلریزانی که پنجشنبه با حضور استاندار برای این منظور برگزار می شود، تأمین خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به آخرین هماهنگی های انجام شده با مدیران شرکت های آبفا و برق خراسان جنوبی همه زیر ساخت های مورد نیاز در خصوص آب و فاضلاب، احداث 30 سرویس بهداشتی و حمام تا اواخر خرداد سال جاری در کاظمین انجام خواهد شد تا افراد شرکت کننده در پیاده روی اربعین مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

وی با بیان اینکه استاندار 25 خرداد سال جاری به همراه رییس ستاد اربعین کشور بازدیدی از اقدامات انجام شده در این زمینه در کاظمین خواهد داشت، ادامه داد: اقدامات لازم برای خرید دستگاه یخ ساز و حدود 200 پنکه و ایجاد ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز دومیلیازد تومانی برای زیرساخت های اربعین در کاظمین

نیاز دومیلیازد تومانی برای زیرساخت های اربعین در کاظمین