مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 15:172022-05-31اقتصادي

استفاده از توان علمی دانشگاه ها برای رفع مشکل پسماند


رییس شورای شهر رشت با تاکید به بهره مندی از ظرفیت و توان علمی دانشگاه ها در رفع مشکل پسماند رشت گفت: معضل پسماند به ابر چالش رشت و گیلان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در دیدار با سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربری گیلان در ساختمان شورای رشت اظهار کرد: در شهر رشت ظرفیت های بسیار خوبی در مباحث مختلف علمی و غیره وجود دارد اما متاسفانه نسبت به این ظرفیت ها توجه چندانی صورت نمی گیرد.

  وی با بیان اینکه بسیاری از طرح ها و پروژه های رشت نیمه تمام باقی مانده اند، افزود: مشکلات مالی یکی از مهم ترین دلایل نیمه تمام ماندن این پروژه ها است و در مجموع با مشکلات متعددی دست به گریبان هستیم.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت به وضعیت دو رودخانه رشت اشاره کرد و گفت: در بسیاری از شهرهای کشورهای دیگر، وجود رودخانه ها به عنوان منبع اصلی جذب گردشگر محسوب می شود، اما متاسفانه در شهر رشت به واسطه سوءمدیریت ها در گذشته، وجود رودخانه ها به نغمت تبدیل شده اند.

  کارگرنیا با اشاره به وضعیت تالاب عینک رشت بیان کرد: در شهر لاهیجان از وجود یک استخر به خوبی در راستای جذب گردشگر و همچنین اشتعالزایی استفاده شده است اما در شهر رشت به واسطه عدم تعامل بین دستگاه ها، تالاب عینک به عنوان یک نعمت خدادادی، سالهاست که به حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توان علمی دانشگاه ها برای رفع مشکل پسماند

استفاده از توان علمی دانشگاه ها برای رفع مشکل پسماند