مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 21:122022-05-31سياسي

جلوگیری از بروز فساد مالی توسط شورای ششم


شورای ششم ساری با رعایت موازین قانونی، کاهش هزینه های اضافی، تحمیل نکردن نیروی انسانی به بدنه شهرداری، جلوگیری از بروز فساد مالی و قرار دادن شهرداری در مسیر سازندگی گام موثر در موفقیت مدیریت شهری برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری بعد از ظهر سه شنبه 10 خرداد ماه 1401 با حضور هشت عضو تشکیل شد.

پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری فرارسیدن 14 و 15 خرداد سالگرد رحلت امام راحل و شهدای قیام مردم در سال 1342، همدلی با مردم آبادان به دلیل فروریختن ساختمان متروپل و کشته شدن تعدادی از هموطنان را به مردم کشور تسلیت گفت.

وی با اشاره به گذشت 9 ماه از عمر شورای ششم شهر ساری و ایجاد امید در دل شهروندان اظهار کرد: شورای ششم ساری با رعایت موازین قانونی، کاهش هزینه های اضافی، تحمیل نکردن نیروی انسانی به بدنه شهرداری، جلوگیری از بروز فساد مالی و قرار دادن شهرداری در مسیر سازندگی گام موثر در موفقیت مدیریت شهری برداشته است.

  رییس شورای اسلامی شهر ساری، با تاکید بر اینکه رسانه ها به عنوان نماینده افکار عمومی موظف به نقد سازنده و ارائه راهکار به مدیریت شهری هستند، افزود: برخی رسانه نماها مغرضانه خدمات شهرداری را زیر سوال می برند؛ هدف باید ایجاد امید و حرکت به سوی سازندگی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از بروز فساد مالی توسط شورای ششم

جلوگیری از بروز فساد مالی توسط شورای ششم