مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 08:472022-06-02اقتصادي

طرح جامع شهری زنجان به توسعه متوازن تاکید دارد/نبود وجود دسترسی در منطقه غرب


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در طرح جامع شهری زنجان سیاست گذاری خوبی انجام شده تا شهر توسعه متوازن داشته باشد، گفت: متاسفانه در دوره های مختلف به توسعه غرب و جنوب شهر زنجان توجه چندانی نشده است.

- مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان به طرح جامع شهر زنجان اشاره و اظهار کرد: این طرح سیاست گذار کلان توسعه شهر است و باید شورای شهر و شهرداری به این مهم توجه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شورا و شهرداری در دوره های مختلف به طرح جامع شهری توجه نشده است، اضافه کرد: در طرح جامع شهر زنجان سیاست گذاری های خوبی انجام داده است.

 وی با بیان اینکه قیمت زمین در شرق زنجان گران تر از غرب زنجان بوده با وجود اینکه باغات سرسبز در منطقه غرب است، ابراز کرد: دو عامل باعث افزایش قیمت و رشد منطقه می شود یکی کیفیت آماده سازی زیرساخت های شهری، نحوه ایجاد فضاهای سبز و زیباسازی است  که در برخی از مناطق غرب این مهم مورد توجه قرار نمی گیرد و متاسفانه در این خصوص شورای شهر به منطقه غرب و جنوب شهر زنجان توجه نکرده است.

بیات منش با بیان اینکه در غرب زنجان معضل دسترسی را داریم و این امر باعث شده منطقه غرب شهر زنجان ارزش افزوده لازم را نداشته باشند، افزود: برای رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهری زنجان به توسعه متوازن تاکید دارد/نبود وجود دسترسی در منطقه غرب

طرح جامع شهری زنجان به توسعه متوازن تاکید دارد/نبود وجود دسترسی در منطقه غرب