مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 12:172022-06-02سياسي

مساجد و ائمه جماعات حلقه وصل بین امت و ولایت هستند


رییس مرکز رسیدگی امور مساجد خراسان جنوبی گفت: مساجد و ائمه جماعات در واقع حلقه وصل بین امت و ولایت هستند که دشمن این موضوع را درک کرده و در پی قطع این حلقه است.

- حجت الاسلام و المسلمین امین مطهری مقدم، رییس مرکز رسیدگی امور مساجد خراسان جنوبی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهارداشت: امیداست رهروان صدیقی برای ائمه معصومین و امام(ره) در مسیر انقلاب اسلامی بوده و علمدار این انقلاب باشیم.

وی با اشاره به فرمایش امام(ره) مبنی بر اینکه پیروزی ما برای مساجد بود گفت: مخاطب اصلی این سخن ائمه جماعات در مساجد هستند که امیداست به گونه ای عمل که معارف الهی را به خوبی به جامعه عرضه کنیم.

رییس مرکز رسیدگی امور مساجد خراسان جنوبی افزود: روحانیون و ائمه جماعات مساجد امام را در دوران انقلاب به خوبی حمایت و همراهی کردند و در بلند کردن علم انقلاب کمک یار امام بودند.

مطهری مقدم با اشاره به اینکه اگر می خواهیم این انقلاب به هدف نهایی خود برسد همچنان که دشمن آن را درک کرده و برای آن برنامه ریزی می کند و هدفش دلسرد کرد روحانیت بوده باید به مساجد و ائمه جماعات توجه شود، اضافه کرد: مساجد و ائمه جماعات در واقع حلقه وصل بین امت و ولایت هستند که دشمن این موضوع را درک کرده و در پی قطع این حلقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد و ائمه جماعات حلقه وصل بین امت و ولایت هستند

مساجد و ائمه جماعات حلقه وصل بین امت و ولایت هستند