مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 خرداد 1401 ساعت 15:372022-06-04ورزشي

مانه جدایی اش از لیورپول را تأیید کرد


مهاجم سنگالی لیورپول به نوعی برنامه اش برای جدایی از این تیم را تأیید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سادیو مانه که تنها یک فصل دیگر با لیورپول قرارداد دارد، زمزمه جدایی اش از این تیم پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا برسر زبان ها افتاد و با اظهارنظری که شب گذشته (جمعه) در کنفرانس خبری تیم ملی فوتبال سنگال داشت، به نظر باید جدایی او از جمع سرخپوشان بندر لیورپول را در پنجره نقل وانتقالات زمستانی جاری قطعی دانست.

مانه 30 ساله در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (شنبه) تیم ملی فوتبال سنگال مقابل بنین در مرحله انتخابی جام ملت های آفریقا 2023 در واکنش به خبرنگاری که به او گفت بر اساس نظرسنجی صورت گرفته، 60، 70 درصد مردم سنگال می خواهند که تو از لیورپول جدا شوی گفت: من کاری را خواهم کرد که آن ها می خواهند.

عجله نکنید، به زودی خواهیم دید که چه می شود.

گفته می شود باشگاه بایرن مونیخ وضعیت سادیو مانه را زیر نظر دارد و او را گزینه مناسبی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی می بیند.

طبق گزارش های منتشرشده؛ حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ پیشنهادی با دستمزد 17 میلیون پوند در سال به مانه ارائه کرده که همین موضوع این مهاجم سنگالی را برای ترک تیم وسوسه کرده؛ این در حالیست که حقوق فعلی وی در لیورپول 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانه جدایی اش از لیورپول را تأیید کرد

مانه جدایی اش از لیورپول را تأیید کرد