مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 خرداد 1401 ساعت 14:522022-06-05اقتصادي

آغاز اجرای برنامه های مدیریت بار برق


براساس مصوبه دولت، مشترکانی که با برنامه های مدیریت بار برق همکاری داشته و درماه های بعد تجاوز از دیماند داشته باشند، جریمه نخواهند شد.

- مدیرعامل توانیر از آغاز اجرای برنامه های مدیریت بار برق همزمان با آغاز فصل اوج مصرف برق خبرداد و گفت: امسال با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با وزارت صمت و صنایع، شاهد اجرای متفاوت این برنامه ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش کردی در شروع اجرای این برنامه با اشاره به این که از صنایع خواسته شده است تا برنامه های تعطیلات و تعمیرات خود را در فصل پیک مصرف برق به اجرا بگذارند، افزود: به این منظور امضای تفاهم نامه ها با صنایع از ماه های گذشته آغاز شده بود و از این جهت برنامه ریزی دقیق تری انجام شد چرا که طرح های مدیریت بار زودتر آغاز و به صنایع نیز قبل از اجرا اعلام شده است تا خللی در کار تولید و مدیریت بازار ایجاد نشود و صنایع تنها برنامه های تعطیلات و تعمیرات سالانه خود را در زمان هایی که صنعت برق اعلام می کند، به اجرا بگذارند و این مهمترین ویژگی های این برنامه ها در سال جاری محسوب می شود.

مدیرعامل توانیر همچنین با اشاره به مصوبه هیات وزیران درخصوص مشترکان صنعتی همکار با برق در فصل اوج مصرف گفت: براساس این مصوبه، مشترکانی که با برنامه های مدیریت بار برق همکاری داشته و درماه های بعد تجاوز از دیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای برنامه های مدیریت بار برق

آغاز اجرای برنامه های مدیریت بار برق