مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 08:572022-06-06اقتصادي

ضعف در مبلمان شهری کهگیلویه و بویراحمد/ 180 میلیاردی که صرف حقوق شد


شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در مبلمان شهری با ضعف اساسی مواجه هستند و اعتبارات به جای اینکه صرف امور شود صرف پرداخت حقوق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد بالاخص شهر یاسوج گرچه نام پایتخت طبیعت ایران را یدک می کشد اما از بسیاری زیرساخت ها محروم هستند و ضعف در مبلمان شهری شهرهای استان کاملا مشهود است.

مسئولان برای رفع مشکل زیرساختی  در کهگیلویه و بویراحمد از محل اعتبارات ارزش افزوده مبالغی برای مبلمان شهری یاسوج در نظر گرفتند اما به جای اینکه مبالغ صرف زیرساخت ها و مبلمان شهری شود صرف پرداخت حقوق کارکنان شهرداری می شود.

متاسفانه شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد به جای اینکه به فکر وضعیت شهرها و زیرساخت ها باشند به فکر جذب نیروی سفارش شده از فلان نماینده یا فلان عضو شورا شهر است و با این رویکرد کهگیلویه و بویراحمد به جای نمی رسد.

کیامرث حاجی زاده با اشاره به اعتبارات ارزش افزوده سال 99 گفت: اعتبارات این سال 90 میلیارد تومان بود اما با پیگیری های صورت گرفته به 180 میلیارد تومان افزایش یافت تا این رقم صرف مبلمان شهری شهرهای استان شود اما متاسفانه این مبلغ صرف پرداخت حقوق کارکنان شد.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که اگر این مبلغ صرف زیرساخت ها می شد  چهره شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف در مبلمان شهری کهگیلویه و بویراحمد/ 180 میلیاردی که صرف حقوق شد

ضعف در مبلمان شهری کهگیلویه و بویراحمد/ 180 میلیاردی که صرف حقوق شد