مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 10:222022-06-06ورزشي

مسابقات دوومیدانی و دوچرخه سواری بانوان در سمنان برگزار می شود


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری مسابقات دوومیدانی و دوچرخه سواری ویژه بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در سمنان خبر داد.

- امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی و دوچرخه سواری ویژه بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در سمنان، روز جمعه، بیستم خردادماه، ساعت 10 صبح ویژه بانوان در پارک سیمرغ- مرکز آموزش شهروندی شهرداری سمنان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33341172 داخلی 220 و شماره همراه 09125315660 از ساعت هشت تا 14 و 30 دقیقه ظهر امروز تماس بگیرند.

نجم اظهار کرد: زنان نیمی از اعضای جامعه را تشکیل می دهند و نقش های مادری و همسری نیز دارند و سلامت آنها باید جدی گرفته شود.

  وی تصریح کرد: گام های اساسی در راه توسعه ورزش باید بین بانوان تأثیرگذار برداشته شود تا در سایه توسعه سلامت زنان، خانواده ها نیز به سمت آرامش و آسودگی و شادابی سوق داده شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اظهار کرد: این مسابقات به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت هیأت ورزش های سه گانه شهرستان سمنان و باشگاه دوچرخه سواری بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات دوومیدانی و دوچرخه سواری بانوان در سمنان برگزار می شود

مسابقات دوومیدانی و دوچرخه سواری بانوان در سمنان برگزار می شود