مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 خرداد 1401 ساعت 21:222022-06-06اجتماعي

اقامت 34 هزار مسافر در خراسان شمالی در تعطیلات خرداد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: از 12 خردادماه لغایت 15 خردادماه، 60 هزار و 287 نفر شب اقامت در استان به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام اقامت 34 هزار مسافر در خراسان شمالی در تعطیلات نیمه خرداد، اظهارکرد: بر اساس آمارهای ثبت شده هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مجتمع های گردشگری، مهمان پذیرها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه های بوم گردی، اقامتگاه های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش وپرورش، هتل بیمارستان، هتل بوتیک سنتی و در سایر مراکز اقامتی در مجموع 34 هزار و 112 نفر شب اقامت، از تاریخ 12 خردادماه سال تا 15 خرداد سال جاری در استان به ثبت رسید.

وی در ادامه با اشاره تشدید بازدیدهای نظارتی در این ایام گفت: در راستای ارائه خدمات رسانی شایسته به مسافران و گردشگران، 70 مورد بازدید از تأسیسات گردشگری انجام شد که یک مورد تذکر و 2 مورد اخطار برای واحد های متخلف در جریان این بازرسی ها صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: در تعطیلات نیمه خرداد بیش از 76 هزار بازدید از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان انجام شد که از این تعداد 19 هزار و 69 مورد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت 34 هزار مسافر در خراسان شمالی در تعطیلات خرداد

اقامت 34 هزار مسافر در خراسان شمالی در تعطیلات خرداد