مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 خرداد 1401 ساعت 10:072022-06-07سياسي

قضات با تخلفات در حوزه معیشت مردم مقابله همه جانبه کنند


قضات با تخلفات در حوزه های مختلف که مهمترین آن معیشت مردم است، مقابله همه جانبه کنند، چراکه رهبر معظم انقلاب نیز راضی به انجام این گونه تخلفات نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان، در جمع قضات و کارمندان دادگستری کل استان اصفهان با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و نیز قیام 15 خرداد و همچنین سالروز عروج ملکوتی امام شهدا حضرت امام خمینی(ره)، جایگاه ولایت فقیه را نیازمند جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: جهاد تبیین دارای مفهومی بسیار گسترده است و در این جهاد هم کیفیت تبیین و مبیّن اهمیت دارد.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می فرماید ما همه چیز را در امام مبین جمع کرده ایم و امام را توصیف به مبین می کند؛ بنابراین یکی از معیارهای جهاد تبیین، تبیین ولایت فقیه است و این تبیین باید عاقلانه، عالمانه و به دور از تعصب برای نسل جدید انجام شود.

مهدوی با اشاره به اینکه نسل جدید امروز نیازمند آشنایی با محاسن کلام و سیره حضرت امام(ره) است، گفت: امروز همه وظیفه داریم که زجاجه ولایت فقیه باشیم؛ با تقویت نور ولایت در جامعه و ممانعت از اقدامات دشمنان در خاموش سازی این نور اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات با تخلفات در حوزه معیشت مردم مقابله همه جانبه کنند

قضات با تخلفات در حوزه معیشت مردم مقابله همه جانبه کنند