مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 16:172022-06-08ورزشي

توسعه ورزش در کشور عادلانه انجام نشده است


جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اصلی ترین فایده ورزش را ایجاد امید و نشاط در بین مردم عنوان کرد و گفت: متأسفانه توسعه ورزش در کشور عادلانه انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای گرامیداشت دهه کرامت و به منظور تجلیل از مسئولان هیأت های ورزشی بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی جلسه هم اندیشی در ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اصلی ترین فایده ورزش را ایجاد امید و نشاط در بین مردم عنوان کرد و اظهار داشت: متأسفانه توسعه ورزش در کشور عادلانه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه به مشکلات حوزه ورزش خراسان جنویی اشراف کافی داریم، گفت: در راستای رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه باید هم افزایی و بهره مندی از امکانات موجود صورت گیرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان داشت: نام گذاری کاروان های ورزشی ملی و جهانی به نام شهداء، اهدای مدال توسط ورزشکاران قهرمان رقابت های کشوری و جهانی به خانواده شهدا، استفاده از چفیه در برنامه های ورزشی به عنوان نماد ایثار و مقاومت از اقدمات قابل تقدیر مسئولان ورزشی طی سال های اخیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش در کشور عادلانه انجام نشده است

توسعه ورزش در کشور عادلانه انجام نشده است