مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 16:272022-06-08حوادث

کشف 77قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجازدرآذربایجان غربی


فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف 77 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در سطح استان با اشراف اطلاعاتی پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، رحیم جهانبخش اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز، طی چندین عملیات منسجم  و با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف، پلیس امنیت عمومی استان موفق شد افرادی که در زمینه خرید و فروش سلاح غیر مجاز اقدام می کردند را شناسایی کند.

فرماندهی انتظامی استان در آذربایجان غربی گفت: با رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضایی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان 77  قبضه سلاح (24 قبضه سلاح جنگی و 53 قبضه سلاح شکاری) کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در این زمینه 45 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 77قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجازدرآذربایجان غربی

کشف 77قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجازدرآذربایجان غربی