مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 20:072022-06-10اقتصادي

طرح های اسکان عشایر با رویکرد خدمات رسانی مطلوب اجرا می شود


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: طرح های اسکان عشایر با رویکرد محرومیت زدایی و خدمات رسانی مطلوب تر در دستور کار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا شاملو در روند بازدید از سایت اسکان عشایر چاه پهن در شهرستان فسا بر لزوم  ساماندهی معابر این منطقه و افزایش سهم ساکنان از مواهب توسعه تاکید کرد و افزود: یکجانشینی و تهیه طرح های اسکان برای عشایر ارائه خدمت رسانی مناسب و مطلوب به آنان را آسان تر خواهد کرد.

به نقل از بنیاد مسکن فارس، او ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و عدم دسترسی به راههای ارتباطی دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات رسانی مناسب به عشایر با مشکلات عدیده ای مواجه هستند از این رو بحث اسکان عشایر نیاز به فرهنگ سازی دارد.

شاملو با بیان اینکه بنیاد مسکن در مناطق مختلف زمینه اسکان عشایر را فراهم کرده است، گفت: معمولا بحث اسکان عشایر داوطلبانه انجام می شود و اجرای طرح های اسکان توانسته بسیاری از مشکلات محرومیت را از این مناطق بزداید.

محمد انصاری جابری، مدیر بنیاد مسکن شهرستان فسا نیز در این بازدید، با تشریح اقدامات انجام شده برای سایت اسکان چاه پهن  گفت: طرح اسکان عشایر ایل عرب خمسه شجاعی شیری در شهرستان فسا و در روستای چاه پهن کلید خورده و  بعد از تصویب طرح از سال 1399 عملیات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اسکان عشایر با رویکرد خدمات رسانی مطلوب اجرا می شود

طرح های اسکان عشایر با رویکرد خدمات رسانی مطلوب اجرا می شود