مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 10:272022-06-11ورزشي

برگزاری جشن بزرگ امام مهربانی ها در سمنان


جشن بزرگ امام مهربانی ها به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا (ع) در سمنان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جشن بزرگ امام مهربانی ها به مناسبت ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا (ع) صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، شهردار سمنان، اعضای شورای اسلامی و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد.

امیر نجم سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در این مراسم با اشاره به قرار گرفتن سمنان بین استان های خراسان رضوی و قم، این استان را بین الحرمین دانست و اظهار کرد: ما شهروندان سمنانی بر خود می بالیم که میزبان مهمانان حضرت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا (ع) هستیم.

وی با تأکید بر اینکه نشاط اجتماعی مبنای برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان است، ادامه داد: استقبال بی نظیر شهروندان از برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سبب خواهد شد تا به زودی برنامه های متعدد شاد و بانشاطی را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ این آیین با حضور پرشور شهروندان سمنانی در میدان نور سمنان برگزار شد و با اجرای برنامه های هنری شامل حضور هنرمندان برجسته کشوری، اجرای مجری توانمند کشوری روزبه رحیمی، استندآپ کمدین برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن بزرگ امام مهربانی ها در سمنان

برگزاری جشن بزرگ امام مهربانی ها در سمنان