مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 15:122022-06-11فناوري

بهترین راه استعلام سیم کارت ها چیست؟


استعلام تعداد سیم کارت هایی که به نام مشترک ثبت شده، از طریق پورتال رگولاتوری و همچنین سامانه دولت همراه امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از ایسنا، با توجه به جرائم اینترنتی با استفاده از سیم کارت، لازم است افراد از سیم کارت هایی که با هویت آنها ثبت شده، آگاهی داشته باشند و درصورت لزوم، سیم کارت هایی که در اختیارشان نیست را مسدودسازی کنند.

به همین دلیل مشترکان برای اطلاع از سیم کارت هایی که به نام آنها ثبت شده است، می توانند با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس اینترنتی www.

cra.

ir در بخش حقوق کاربران وارد منوی استعلام سرویس های مشترکین شده و از تمام سرویس ها و شماره های تحت مالکیت و اپراتورهای مربوط به آن مطلع شوند.

در حال حاضر همچنین آگاهی از تعداد خطوط مشترکان تلفن ثابت و سیار با استفاده از سامانه دولت همراه به آدرس اینترنتی https://mob.

gov.

ir ، امکان پذیر است و چندی پیش سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت نیز به سامانه دولت همراه متصل شد و تمام مشترکان علاوه بر مراجعه به نرم افزارهای مدیریت اپراتور مورد نظر خود، می توانند با مراجعه به سامانه دولت همراه مراجعه کنند.

بدین ترتیب اپراتورها بعد از دریافت درخواست مشترک برای سلب امتیاز مالکیت، بررسی سیستماتیک را آغاز کرده و با ارسال رمز یک بار مصرف (OTP) به مشترک، احراز هویت را انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راه استعلام سیم کارت ها چیست؟

بهترین راه استعلام سیم کارت ها چیست؟