مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 11:422022-06-13سياسي

دستگاه قضایی به مسئله گودبرداری حصارک ورود کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس دادگستری استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، از ورود به مشکلات ساختمان های مسکونی نا ایمن اطراف گودبرداری حصارک خبر داد.

فاضلی هریکندی با اشاره به موضوع گودبرداری حصارک و وجود ساختمان های نا ایمن در اطراف این گودبرداری، گفت: سال 94 در منطقه حصارک کرج، بدون اخذ پروانه و مجوز، گودبرداری وسیعی برای احداث یک مجتمع بزرگ تجاری صورت گرفت.

  وی با بیان اینکه متاسفانه نظارت لازم از سوی شهرداری وقت در این بخش صورت نگرفته است، تاکید کرد: از این رو با این اقدام مقابله نشد و در حال حاضر اطراف این گودبرداری حدود 72 واحد مسکونی و خانواده ساکن هستند.

از سوی دیگر متاسفانه این ساختمان ها نیز در اراضی قولنامه ای و فاقد پروانه و بدون رعایت ضوابط و مقررات احداث شده اند.

  وی با بیان اینکه وقتی ساختمانی بدون پروانه احداث می شود بدین معناست که شرایط ایمنی و رعایت اصول فنی برای آن ساختمان مدنظر قرار نگرفته است، بیان کرد: در نتیجه در مورد این ساختمان ها نه از سوی شهرداری و نه از سوی سازمان نظام مهندسی نظارتی صورت نمی گیرد.

  وی تصریح کرد: از سال های گذشته به مرور ترک هایی در ساختمان های اطراف این گودبرداری انجام شده که دادگستری کل استان البرز به محض اطلاع به این موضوع ورود و مالکی که اقدام به گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی به مسئله گودبرداری حصارک ورود کرد

دستگاه قضایی به مسئله گودبرداری حصارک ورود کرد