مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-14سياسي

پرستاران طرحی را به کار بازگردانید/ارائه 100 خدمت پرستاری در منزل


رییس کل سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه در کمتر از 10 سال آینده مراجعه مردم به مطبها به یک درصد خواهد رسید،گفت:باید پرستاران طرحی به کار باز گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،محمد میرزابیگی، رییس سازمان نظام پرستاری در اولین همایش ملی پرستاری جامعه نگر با اشاره به وضعیت گذشته کرونا در کشور،بیان داشت:موضوع بیوتروریسم و کرونا جدید هستند و جامعه نیز به سمت سالمندی می رود.

وی ادامه داد:در آستانه برنامه هفتم توسعه هستیم؛ضمن اینکه در 8 سال آینده مطالبه مردم از خدمات سلامت از مطبها به یک درصد و 10 تا 12 در بیمارستانها و حدود 36 درصد درخواست برای دریافت خدمات در منزل و 50 درصد دریافت از جاهای مختلف  مانند پلتفروم های مجازی خواهد بود.

میرزابیگی با اشاره به خدمات زیاد پرستاران،تصریح کرد:پرستاران حضور فراگیر را دارند و در کرونا پرستاران بهترین پاسخ را دادند.

وی با اشاره به سرمایه اجتماعی عظیم فعلی برای پرستاران،گفت:باید پرستاران مراقب این موضوع باشند و این تبدیل به یک مشارکت و سود اجتماعی شود.

رییس سازمان نظام پرستاری افزود:مردم به مانند قبل از دوران کرونا به بیمارستانها قطعا مراجعه نخواهند کرد.

میرزابیگی با بیان اینکه بابد پرستاران فضا را برای پرستاران نماها و افراد سودجو نا امن کنند،ابراز کرد: کمبود نیرو فقط فرسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران طرحی را به کار بازگردانید/ارائه 100 خدمت پرستاری در منزل

پرستاران طرحی را به کار بازگردانید/ارائه 100 خدمت پرستاری در منزل