مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 17:172022-06-15بين الملل

آمادگی 150 موکب افغانستانی برای خدمت به زائران اربعین 1401


امسال 22 هزار و 500 اتباع افغانستانی برای خدمت به زائران اربعین 1401 اعلام آمادگی کرده اند و قرار است با برپایی 150 موکب در مرزهای ورودی و خروجی کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با موافقت دولت عراق برای بازگشایی مرزهای زمینی، سفر اربعین امسال با حضور زائران ایرانی برگزار می شود و بر اساس پیش بینی مسؤولان، امسال بیش از 4 میلیون ایرانی در حماسه اربعین شرکت می کنند.

برپایی موکب های افغانستانی برای خدمت به زائران اربعین علاوه بر این، در جلسات ستاد مرکزی اربعین برنامه هایی برای حضور زائران خارجی و تردد آنها از ایران به عراق در نظر گرفته شده و قرار است به منظور رفاه زائران خارجی به ویژه در مرزهای جنوب شرقی کشور، موکب هایی برپا شود تا به زائران پاکستان و افغانستان خدمت کنند.

البته موکبداران افغانستانی که هر ساله در ایام اربعین به ارائه تسهیلات و خدماتی به زائران اربعین می پردازند، امسال هم اعلام آمادگی کرده اند تا در نقاط مختلف به زائران حسینی خدمات دهند؛ به طوری که این موکب ها در کنار اسکان و تغذیه، به برپایی موکب خیاطی و کفشداری و حتی به شست وشوی وسایل و تجهیزات زائران اهتمام خواهند داشت.

بر همین اساس، افغانستانی ها با اعلام امادگی برای برپایی موکب، امسال قرار است از نقطه سفر مرزی افغانستان تا کربلا، موکب برپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 150 موکب افغانستانی برای خدمت به زائران اربعین 1401

آمادگی 150 موکب افغانستانی برای خدمت به زائران اربعین 1401