مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 12:572022-06-17دانش

برگزاری مسابقه دو همگانی در اسلامشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسابقه بزرگ دو همگانی با شعار ورزش برای همه با حضور ورزشکاران از سنین مختلف، جمعی از مسئولین شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران صبح امروز در اسلامشهر برگزار شد.

در این همایش و رقابت فرهنگی ورزشی که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، سپاه، دانشگاه آزاد، هیات دو و میدانی و کانون خدمت رضوی اسلامشهر برگزارشد شرکت کنندگان از مقابل سپاه ناحیه سیدالشهدا تا بوستان الغدیر را طی کرده وبا یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقه که قریب به 500 نفر از ورزشکاران اسلامشهری در سنین مختلف ثبت نام و به رقابت پرداختند، پس از انتخاب و معرفی 10 نفر برتر به قید قرعه به بیش از 120 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در آیین اختتامیه مسابقه دو همگانی اسلامشهر، طی سخنانی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های ما در سطح شهرستان های تابعه استان تهران، توسعه و گسترش ورزش های همگانی و اجتماعی و توجه ویژه به ورزش قهرمانی است.

جوادی افزود: در شهرستان اسلامشهر که از آن به عنوان ایران کوچک یاد می شود، مهد قهرمانان و مدال اوران واستعدادها و پتانسیل های ورزشی در رشته های مختلفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه دو همگانی در اسلامشهر

برگزاری مسابقه دو همگانی در اسلامشهر