مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 08:322022-06-18سياسي

عذرخواهی کارگردان ویدئوی هنجارشکن «دختران بابا آنتون»


کارگردان ویدئوی هنجارشکن «دختران بابا آنتون» نسبت به اتفاق های پیش آمده در رابطه با تیزر نمایش در بهشت حضرت زهرا(س) عذر خواهی خود را اعلام کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، ساخت ویدئو تبلیغی نمایش دختران بابا آنتون  در محدوده بهشت زهرا (س) که روزهای گذشته تیرز آن منتشر شد، موجب تشویش اذهان عمومی شد و کارشناسان مذهبی نحوه اجرای و ضبط این نمایش در محدوده بهشت زهرا را هتک حرمت به این مکان مقدس و شهدای مدفون در آن دانستند.

سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در واکنش به این اتفاق طی بیانیه ای توهین آشکار به مقدسات و باورهای جامعه اسلامی را که در ویدئوی تبلیغ نمایش دختران بابا آنتون به کار رفت، به شدت محکوم کرده و اعلام کرد به دلیل فیلمبرداری بدون مجوز این گروه در فضای سازمان بهشت حضرت زهرا(س) و هتک حرمت های به کار رفته در این ویدئو این موضوع را از مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

در این بیانیه اعلام شد:  آن چه در این ویدئو شاهد بودیم، بی اعتنایی و غفلت به مقدسات دینی، و بی حرمتی به امام راحل و شهدای آرمیده در بهشت حضرت زهرا(س) بود که البته غیرقابل اغماض است.

عوامل این نمایش، مجوزهای رسمی برای فیلمبرداری در این مکان مقدس را اخذ نکرده بودند بلافاصله پس از انتشار این ویدئو و با پیگیری های سازمان بهشت حضرت زهرا(س) مشخص شد که عوامل این نمایش، مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی کارگردان ویدئوی هنجارشکن «دختران بابا آنتون»

عذرخواهی کارگردان ویدئوی هنجارشکن «دختران بابا آنتون»