مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-20اقتصادي

اطلس جامع سرمایه گذاری استان قم تدوین می شود


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت: اداره کل امور اقتصادی و دارایی به عنوان متولی جذب سرمایه گذاری خارجی در استان، تدوین اطلس جامع سرمایه گذاری را دستور کار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی  اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم، مهدی فراهانی گفت: از آنجا که مبنای فنی و اصولی سرمایه گذاری، اطلس سرمایه گذاری است، با همکاری مسئولان فنی و اساتید تدوین اطلس، سعی شده است به روزترین اطلاعات از ظرفیت ها، محدویت ها و پهنه های مستعد مشخص شود تا در یک بستر نرم افزاری، مورد استفاده سرمایه گذاران قرار گیرد.

وی با تاکید بر مزیت های تدوین اطلس سرمایه گذاری گفت: اطلس سرمایه گذاری یک پایگاه داده مکانی از طرح های موجود و پهنه های تخصیص یافته است که به ارائه نظام مند سیمای طبیعی، محیط زیستی و زیربنایی استان می پردازد و در عین حال، مناطق مستعد سرمایه گذاری را همراه با رتبه بندی طرح ها بر اساس نیاز استان، معرفی می کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم با بیان اینکه مکاتبات و رایزنی هایی با سازمان مدیریت و برنامه استان صورت گرفته تا اعتبار اطلس از بودجه پژوهشی استان تامین شود گفت: خوشبختانه ردیف بودجه پژوهشی برای تدوین اطلس از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اختصاص یافته است و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس جامع سرمایه گذاری استان قم تدوین می شود

اطلس جامع سرمایه گذاری استان قم تدوین می شود