مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 10:472022-06-20بين الملل

پارلمان اوکراین به ممنوعیت موسیقی و ادبیات روسیه رای داد


پارلمان اوکراین روز یکشنبه به ممنوعیت موسیقی روسی و فروش کتاب های روسی رای داد، اقدامی که روسیه قبلاً آن را شبیه سازی اجباری اقلیت روسی زبان اوکراین توصیف کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک ، اوکراین به سمت ممنوعیت موسیقی و ادبیات روسی حرکت می کند.

مسکو (اسپوتنیک) - پارلمان اوکراین روز یکشنبه به ممنوعیت موسیقی روسی و فروش کتاب های روسی رای داد، اقدامی که روسیه قبلاً آن را شبیه سازی اجباری اقلیت روسی زبان اوکراین توصیف کرده بود.

یاروسلاو ژلزنیاک، قانونگذار اوکراینی در رسانه های اجتماعی گفت که ممنوعیت موسیقی ساخته شده توسط هنرمندان روسی در فضاهای عمومی و رسانه ها اعمال خواهد شد.

 واردات و توزیع کتاب ها و سایر انتشارات نویسندگان روسی و بلاروسی ممنوع خواهد بود.

اولکسی هونچارنکو، یکی دیگر از قانونگذاران اوکراینی، گفت که قانون جدید همچنین تورهای نوازندگان دارای تابعیت روسیه را ممنوع می کند، به جز کسانی که علنا عملیات ویژه روسیه در اوکراین را محکوم می کنند.

هونچارنکو گفت که پارلمان همچنین به ملغی کردن توافقنامه همکاری علمی و فنی با روسیه و همچنین پیمانی که حمایت از شرکت های کوچک در جامعه کشورهای شوروی سابق را تضمین می کند، رأی داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اوکراین به ممنوعیت موسیقی و ادبیات روسیه رای داد

پارلمان اوکراین به ممنوعیت موسیقی و ادبیات روسیه رای داد