مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 خرداد 1401 ساعت 14:422022-06-20سياسي

تجلیل از اساتید بسیجی در قم


مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان قم از برگزاری همایش روز قشر بسیج اساتید در روز سه شنبه خبرداد و گفت: در این مراسم سردار سید قاسم قریشی جانشین رییس سازمان بسیج اساتید کشور و حجت الاسلام والمسلمین رجبی رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) .

- محمود علامه روشن در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه 31 خردادماه سالروز شهادت شهید مصطفی چمران به نام روز اساتید نام گذاری شده است، اظهار کرد: ما مفتخر هستیم که در لوای مرد بزرگی همانند شهید چمران این روز را گرامی می داریم.

وی با اشاره به فلسفه شکل گیری سازمان بسیج اساتید عنوان کرد: حرکت اساتید به سمت دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، انجام مسائل پژوهشی ناظر به مسائل انقلاب اسلامی، پرداختن به کارهای تربیتی و امور معنوی برای اساتید، تقویت روحیه انقلابی اساتید و ارتقای انسجام اساتید، وحدت میان حوزه و دانشگاه، توجه به زنجیره علم و پیشرفت و تبدیل نظام دانایی به نظام توانایی از جمله محوریت هایی است که در فلسفه شکل گیری سازمان بسیج اساتید مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

علامه روشن با تاکید بر اینکه وظایفی که بر دوش اساتید بسیجی است در سطوح مختلف جامعه تاثیرگذار است، عنوان کرد: همکاری با مدیریت دانشگاه ها برای رسیدن به دانشگاه اسلامی، کمک به دولت و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از اساتید بسیجی در قم

تجلیل از اساتید بسیجی در قم