مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 19:072022-06-21سياسي

تصویب کلیات تفریغ بودجه 1400 شهرداری ساری/ حمایت از سرمایه گذار


کلیات تفریغ بودجه سال 1400 شهرداری ساری مورد تصویب اعضای شورای شهر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری در سی وسومین جلسه علنی شورای ششم که با حضور 9 عضو و معاونان مالی شهرداری ساری در صحن شورا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی ثمره انقلاب است؛ از ابتدا نقش موثری در تبیین اهداف جمهوری اسلامی داشته است.

وی تکریم ارباب رجوع را یکی از اصول مهم در اجرای خدمات اداری و حقوق شهروندی دانست و گفت: برخی از کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر با مراجعه کنندگان رفتار مناسبی ندارند بی احترامی به مراجعان و سرگردان کردن آنان در پیگیری امور اداری قابل گذشت نیست.

رییس شورای اسلامی شهر ساری برکیفیت ساخت وساز با حفظ رعایت اصول ایمنی در ساخت بنا تاکید کرد و افزود: برای حفظ جان و مال شهروندان شهرداری در اجرای عملیات خاک برداری و ساخت وسازها باید نظارت بیشتری داشته باشد.

این مسؤول با اشاره به اینکه ایجاد سد معبر و دستفروشی در خیابان های اصلی شهر ساری باعث نازیبایی شهر شده است، تصریح کرد: ساماندهی دستفروشان در خیابان قارن باید در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات تفریغ بودجه 1400 شهرداری ساری/ حمایت از سرمایه گذار

تصویب کلیات تفریغ بودجه 1400 شهرداری ساری/ حمایت از سرمایه گذار