مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 21:522022-06-22حوادث

کشف 49 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز درآذربایجان غربی


فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف 49 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در سطح استان با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از پایگاه خبری پلیس رحیم جهانبخش اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز، طی چندین عملیات منسجم  و با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف استان،  پلیس امنیت عمومی موفق شد افرادی که در زمینه خرید و فروش سلاح غیر مجاز اقدام می کردند، را شناسایی کند.

وی با اشاره به اینکه ضمن رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضایی، در طول سه روز در بازرسی از مخفیگاه متهمان  تعداد 49  قبضه سلاح (25 قبضه کلت کمری، چهار قبضه کلاشینکف، 20 قبضه سلاح شکاری) کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در این زمینه  19 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: یکی از ابزارهای مخل نظم و امنیت اجتماعی، قاچاق سلاح و مهمات است یادآور شد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و پلیس با کسانی که از این خط قرمز عبور کنند برابر با قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 49 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز درآذربایجان غربی

کشف 49 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز درآذربایجان غربی