مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 14:022022-06-24بين الملل

سازمان ملل: ابوعاقله در تیراندازی نیروهای اسراییلی کشته شد


سازمان ملل متحد اعلام کرد اطلاعاتی را جمع آوری کرده که نشان می دهد شلیک مرگبار به سمت خبرنگار فلسطینی الجزیره از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل متحد جمعه (24 ژوئن) اعلام کرد اطلاعاتی را جمع آوری کرده که نشان می دهد شلیکی که یازدهم ماه مه به شهادت خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره انجامید، توسط نیروهای اسراییلی انجام شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، راوینا شمداسانی سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد به خبرنگاران در ژنو گفت: تمام اطلاعاتی که ما جمع آوری کرده ایم با این یافته مطابقت دارد که تیراندازی هایی که به کشته شدن ابوعاقله و زخمی شدن همکارش علی صمودی انجامید، از سوی نیروهای امنیتی اسراییل بوده و نه تیراندازی کور فلسطینیان مسلح.

  شرین ابوعاقله که یکی از خبرنگاران باسابقه شبکه الجزیره غربی بود ماه گذشته هنگام پوشش حملات ارتش رژیم صهیونیستی در شهر جنین به شهادت رسید.

به گفته ندا ابراهیم خبرنگار الجزیره از رام االله، فلسطینی ها از روز اول گفته اند که می دانند که این گلوله از سمت سربازان اسراییل شلیک شد.

شواهد عینی و ویدئوهایی که ما از فلسطینی های حاضر در آنجا دیده ایم نشان می دهد که هیچ مبارز فلسطینی در آن اطراف نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: ابوعاقله در تیراندازی نیروهای اسراییلی کشته شد

سازمان ملل: ابوعاقله در تیراندازی نیروهای اسراییلی کشته شد