مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 15:222022-06-24فرهنگي

هنرمندان پارسیان در انتظار تکمیل پروژه پلاتوی نمایش


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان گفت: هنرمندان پارسیان در انتظار تکمیل پروژه پلاتوی نمایش این شهرهستند و شهرداری بایددر این زمینه اهتمام کند.

- عبدالرضا شیبانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: با مصوبه دولت مبنی بر ساخت پلاتو جهت استفاده هنرمندان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان سهم خود را پرداخت نمود و قرار شد پلاتو ظرف یک سال بعد توسط شهرداری تکمیل و در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به جانمایی و کلنگ زنی پروژه، شهرداری پارسیان بنا به تمهیداتی محل پروژه را جابجا نمود و تعهدات طبق توافق پیش نرفت و هم اکنون هنرمندان از این ظرفیت بی بهره هستند.

  شیبانی خاطرنشان کرد: پلاتو در بسیاری از شهرستان های استان با مشارکت شهرداری ها تکمیل یا در شرف بهره برداری است اما پلاتوی  پارسیان در مرحله فوندانسیون متوقف مانده است و امید است این مطالبه به حق جامعه فرهنگ و هنر پارسیان هر چه زودتر به همت متولیان محقق شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان،کمبود فضاهای فرهنگی هنری شهرستان را دلیل مصوبه ساخت پلاتو عنوان کرد و گفت: شهرستان پارسیان در مسیر تحول بزرگ اقتصادی قرار دارد که به تبع آن تحولات عظیمی در حوزه های اجتماعی صورت می گیرد و توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان پارسیان در انتظار تکمیل پروژه پلاتوی نمایش

هنرمندان پارسیان در انتظار تکمیل پروژه پلاتوی نمایش