مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 15:472022-06-26اقتصادي

احداث 11 مخزن آب برای رفع مشکل شبکه آبرسانی جنوب شرق استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران ظهر امروز در نشست همفکری و هم اندیشی با اصحاب رسانه که به مناسب هفته بهینه مصرف در سالن اجتماعات آبفا جنوب شرق برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ورود به فصل گرما باید شیوه مصرف آب را بهینه کنیم تا بتوانیم از پیک گرما بدون مشکل عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه میزان بارندگی در کشور کاهش پیدا کرده است، گفت: علاوه بر صرفه جویی در مصرف، مجموعه آبفای جنوب شرق استان تهران قرارگاه مقابله و مدیریت کم آبی با سه کمیته تخصصی تامین، توزیع و مدیریت در مصرف آب را برای رفع مشکلات کم آبی و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی تشکیل داده ایم.

مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران بیان کرد: در حال حاضر برای تامین نیاز مردم در آبرسانی، 12 فقره چاه حفر شده و 8 فقره دیگر نیز در حال حفاری است، همچنین 29 فقره چاه نیز در حال تعمیر و بهینه سازی می باشد.

نامداری با بیان اینکه حفر چاه های غیر مجاز، انشعاب غیر مجاز و برداشت های بی رویه آب از عوامل کم شدن میزان آب در منطقه شده است، افزود: قبلا با حفر چاه 30 الی 40 متری آب به خوبی استخراج می شد ولی الان متاسفانه الان در بیش از 100 متر آب با افت فشار کم استخراج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 11 مخزن آب برای رفع مشکل شبکه آبرسانی جنوب شرق استان تهران

احداث 11 مخزن آب برای رفع مشکل شبکه آبرسانی جنوب شرق استان تهران