مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 17:122022-06-26سياسي

آزادی 62 نفر از زندان های مازندران


در جریان بازدید مسؤولان قضایی از زندان های سراسر استان، 62 زندانی واجد شرایط آزاد و به 580 نفر مرخصی داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در جریان بازدید از زندان ساری به همراه معاون قضایی در امور زندانیان، دادستان مرکز استان، در جریان درخواست ها و مشکلات زندانیان قرار گرفت.

  وی اظهار کرد: کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی یکی از مهم ترین ماموریت ها دستگاه قضایی استان در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه های تحولی قوه قضاییه  است و ما در بازدیدهای مستمری که از زندان های سراسر استان داریم، پیگیر این سیاست و اجرایی کردن آن هستیم.

رییس کل دادگستری مازندران افزود: در بازدیدهای امروز مسؤولان قضایی از زندان های سراسر استان 62 زندانی واجد شرایط آزاد و به 580 نفر مرخصی داده شد.

این مسؤول بیان کرد: قضات در بازدید های خود از زندان متناسب با دستورالعمل های صادره، برای زندانیان واجد شرایط، فراهم سازی مقدمات آزادی آنان را مد نظر قرار می دهند.

اکبری خاطرنشان کرد: هدف دیگر ما از بازدیدها تقویت روحیه زندانیان به ویژه زندانیان جرایم غیرعمد و جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق آنان است.

  وی تأکید کرد: این بازدید ها به منظور دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات مددجویان انجام می شود تا زندانیان بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 62 نفر از زندان های مازندران

آزادی 62 نفر از زندان های مازندران