مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 07:522022-06-27اقتصادي

افت 15 درصدی قیمت میوه در بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد باقری عضو هیأت مدیره اتحادیه بارفروشان خبر از ارزان شدن 10 تا 15 درصدی میوه های تابستانی داده و دلیل آن را فراوانی عرضه میوه های تابستانی عنوان کرده است، - محمد باقری عضو هیأت مدیره اتحادیه بارفروشان خبر از ارزان شدن 10 تا 15 درصدی میوه های تابستانی داده و دلیل آن را فراوانی عرضه میوه های تابستانی عنوان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد باقری عضو هیأت مدیره اتحادیه بارفروشان خبر از ارزان شدن 10 تا 15 درصدی میوه های تابستانی داده و دلیل آن را فراوانی عرضه میوه های تابستانی عنوان کرده است، زیرا با توجه به فراوانی عرضه میوه های نوبرانه، بازار از تعادل نسبی برخوردار می شود.

اگرچه قیمت برخی از میوه های وارداتی مانند آناناس، موز، انبه و نارگیل به قیمت دلار وابسته است و با بالا رفتن قیمت ارز با افزایش نرخ مواجه خواهد شد، اما در شرایط فعلی میوه های وارداتی به سبب افزایش عرضه و ورود بار روند کاهشی به خود گرفته است.

بالا رفتن نرخ محصولات داخلی به دلایلی همچون افزایش هزینه های جانبی تولید بستگی دارد ضمن اینکه تولید میوه در سال جاری دچار آفت و کمبود نشده بود و هیچ محدودیتی هم در عرضه میوه در بازار ها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 15 درصدی قیمت میوه در بازار

افت 15 درصدی قیمت میوه در بازار