مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:272022-06-27سياسي

فرهنگ غدیر باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی غدیرخم را والاترین رخداد در جهان اسلام دانست و گفت: این جشن بزرگ باید امسال پرشورتر و پررنگ تر از گذشته برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در نشست مشترک بنیاد مهدویت و بنیاد بین المللی غدیر پیرامون جشن غدیر با بیان اینکه ولایت حضرت علی(ع) انتخاب و انتصاب الهی بود، اظهار کرد: عقل بشر از دریافت مقام معنوی امامت کوتاه است، از این رو عید غدیر باید بیش از پیش احیا شود و با توسعه قلمرو آن، به صورت یک فرهنگ در آید.

وی گفت: بنیاد غدیر به عنوان سیاست گذار و هدایت کننده، با هماهنگی سایر ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی جهت دهی معنوی و اجتماعی به برنامه های دهه ولایت و امامت را برعهده دارد و ضرورت دارد تا همه دستگاه ها به این نهاد معنوی کمک کنند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، غدیرخم را والاترین رخداد در جهان اسلام دانست و افزود: این جشن بزرگ باید امسال پرشورتر و پررنگ تر از گذشته برگزار شود.

وی تصریح کرد: برنامه های دهه ولایت امسال باید پرشورتر از سنوات گذشته برگزار و طرح هایی نظیر سفره غدیر، بازسازی واقعه غدیر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ غدیر باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود

فرهنگ غدیر باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود