مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 13:472022-06-27اقتصادي

علت استفاده از فولاد در بدنه خودرو


آهن آلات، علاوه بر اینکه در صنعت ساختمان مورد توجه زیادی قرار گرفته است، نقش بسزایی در خودروسازی نیز ایفا می کند؛ در این مطلب به بررسی محصولات فولادی مورد استفاده در تولید خودروهای مختلف خواهیم پرداخت.

- بشر از گذشته به این فکر بوده که با صرف انرژی کمتر، زمان کمتر و مسافت بیشتری را با سرعت بیشتر طی کند.

وسایل نقلیه مانند کالسکه، کشتی و.

در ابتدا با مواد گوناگونی مانند چوب ساخته شده اند ولی ورق فولاد به دلایلی که در ادامه بررسی خواهیم کرد؛ گزینه بهتری شد که تاکنون نیز در صنعت خودرو سازی مورد استفاده قرار می گیرد و این چنین قیمت انواع ورق از جمله قیمت ورق آهن مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

چه نوع فولادی در صنعت خودرو استفاده می شود؟ امروزه فولادهای پیشرفته ای با استحکام بالا و ساختار شمیایی پیچیده استفاده می شود که از فولادهای AHSS می توان به انواع دی پی، سی پی، تی دبلیو آی پی و تی آر آی پی اشاره کرد.

قیمت ورق آهن نوع دی پی تولیده ساده تر و به تبع آن قیمت کمتری از قیمت انواع ورق دیگر دارد و لذا برای تولیدات صنایع مناسب تر است.

7 دلیل مهم استفاده از فولاد در خودروسازی شاید هم با دنبال کردن اخبار قیمت ورق آهن و مشاهده ارتباط نزدیک با آن خودروسازی از خود پرسیده باشید که چرا بین این همه مواد از فولاد استفاده می گردد؟ هفت دلیل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت استفاده از فولاد در بدنه خودرو

علت استفاده از فولاد در بدنه خودرو