مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 13:522022-06-27سياسي

رقابت چهار هزار و 500 کنکوری در دانشگاه سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، پرویز ملک زاده، نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان با اعلام این خبرگفت: آزمون سراسری 1401 در نوبت صبح روز های چهارشنبه، - نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون های سراسری گفت: آزمون سراسری 1401 با رقابت چهار هزار و 500 داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، پرویز ملک زاده، نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان با اعلام این خبرگفت: آزمون سراسری 1401 در نوبت صبح روز های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه، هشتم، نهم، دهم، و یازدهم تیر در نوبت صبح و در دانشکده های مهندسی برق و کامپیوتر، مهندسی عمران و پردیس علوم پایه برگزار می شود.

ملک زاده افزود: داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه 8 تیر، گروه های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه 9 تیر، گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه 10 تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در صبح روز شنبه 11 تیر در بزرگترین ماراتن علمی کشور با یکدیگر رقابت می کنند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان اضافه کرد: کارت های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از یکشنبه 5 تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت چهار هزار و 500 کنکوری در دانشگاه سمنان

رقابت چهار هزار و 500 کنکوری در دانشگاه سمنان