مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 07:272022-06-28سياسي

لزوم مشارکت شیعه و اهل سنت برای رفع کمبودهای حوزه سلامت


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: برای رفع کمبودهای حوزه سلامت نیازمند مشارکت خیر خواهانه اقشار مختلف شیعه و اهل سنت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان گفت: خدمت به مردم توفیق بزرگی است که نصیب شما شده و باید در این جهت خداوند متعال را شکرگذار باشید.

 نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان افزود: سلامت دارای ابعاد مختلفاست  که یک بخش آن مباحث زیرساختی و تجهیزات و بخش دیگر آن پیشگیری و آموزش است و در همه ابعاد نیازمند گسترش فعالیت ها و افزایش دامنه فعالیت های مجمع هستیم.

آیت الله محامی خواستار بررسی نیازمندی های استان شد و بیان داشت: در اختیار داشتن نقشه نیازمندی های استان برای اولویت بندی امورات و تلاش برای حل تدریجی هر یک از مشکلات موثر است.

وی ادامه داد: انجام کلیه مراحل ساخت یک پروژه توسط خیرین کار شایسته ای است اما در شرایطی  استفاده از توان سایر مجموعه ها امکان پذیر بوده و مهم تحقق کار و رفع نیازمندی هاست همان گونه که برخی خیران برای فعال سازی سایر مجموعه های داخلی مشارکت 50 درصدی را هدف قرار می دهند.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان اظهار داشت: افراد سرمایه دار زیادی در سطح استان وجود دارند اما فعالیت های اقتصادی خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت شیعه و اهل سنت برای رفع کمبودهای حوزه سلامت

لزوم مشارکت شیعه و اهل سنت برای رفع کمبودهای حوزه سلامت