مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-28فناوري

وب سایت جدید شرکت مهندسی کسرا راه اندازی شد


وب سایت شرکت مهندسی کسرا با هدف اطلاع رسانی سریع و بهتر به کلیه سازمان ها و شرکت های بهره مند از سامانه های حضور و غیاب و منابع انسانی کسرا در تیرماه 1401 با حضور مدیرعامل، - اعضای خانواده بزرگ کسرا در سراسر کشور از این پس می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت کیمیاگران سرزمین رایانه (کسرا) به آدرس https://www.

kasraco.

net کلیه اطلاعات لازم در مورد محصولات نرم افزاری و سخت افزاری کسرا را دریافت نمایند.

شرکت مهندسی کسرا از اولین و موفق ترین شرکت های ارائه دهنده نرم افزارهای حضور و غیاب و منابع انسانی؛ و همچنین سخت افزارهای کنترل تردد سازمانی در کشور است که در سال 1379 توسط برخی از جوانان مستعد این مرز و بوم؛ و با هدف حذف کاغذ و فرآیندهای سنتی از روال ها و رویه های اداری و در راستای اتوماتیک کردن مدیریت منابع انسانی در سازمان ها پایه گذاری شده است.

کسرا مفتخر است در طول 23 سال تلاش خود توانسته است نرم افزارهای مختلفی در حوزه مدیریت کنترل تردد پرسنل سازمان ها از جمله نرم افزار جامع حضور و غیاب، نرم افزار جامع مدیریت تغذیه سازمانی و سامانه جامع حراست و انتظامات خود را در اختیار کسب و کارهای بزرگ ایرانی قرار دهد.

علاوه بر این، بر اساس نیازسنجی کارشناسان کسرا از نیاز کسب و کارهای ایرانی نرم افزارهای دیگری مثل نرم افزار کارانه پاداش و بهره وری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وب سایت جدید شرکت مهندسی کسرا راه اندازی شد

وب سایت جدید شرکت مهندسی کسرا راه اندازی شد