مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 13:472022-06-29سياسي

موظفیم در مقابل ظلم ایستادگی کنیم/ ملت زمینه ساز ظهور صبور و مقاوم است


مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه همه امت ها موظف بودند در مقابل طاغوت بایستند گفت: باری بر دوش ماست و نباید در برابر فشار استکبار به سرکردگی آمریکا خسته شد,؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در  مراسم افشای حقوق بشر آمریکایی در مسجد مهدیه با بیان اینکه یکی از معجزات پیامبر گرامی پیشگویی ها، آینده نگری جهان اسلام و ترسیم آینده جامعه اسلامی است اظهار کرد: بیشترین پیش گویی ها هم متوجه آینده ماست.

وی با اشاره به اینکه در خطبه غدیر پیامبر گرامی بیش از 20 از آخرین ذخیره الهی و سه بار از کلمه مهدی استفاده می کنند گفت: حضرت محمد(ص) 15 قرن پیش از ویژگی های آخرین ذخیره قرن صحبت می کنند زمانی که امام زمان(عج) به دنیا نیامده بودند که این موضوع اهمیت این دوران را نشان می دهد.

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه در روایت دوم شرایط مردمی که بر محور رجل قم جمع می شوند را می گویند گفت: در روایت سوم می فرمایند جمعیتی از مشرق قیام می کنند که زمینه ساز ظهور می شوند.

وی با طرح این سوال که آیا ما نسبت به امت های پیشین برتری داریم که سختی نکشیم و اتفاقاتی برای ما پیش نیاید؟ عنوان کرد: یک روایت این است که ما امت آخر زمانیم و نباید سختی بکشیم و روایت دوم این است تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موظفیم در مقابل ظلم ایستادگی کنیم/ ملت زمینه ساز ظهور صبور و مقاوم است

موظفیم در مقابل ظلم ایستادگی کنیم/ ملت زمینه ساز ظهور صبور و مقاوم است