مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-02فناوري

7 روستای سیاهکل به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از اتصال هفت روستای سیاهکل به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت: با افتتاح این سه سایت ارتباطی، 548 خانوار روستایی از تلفن و اینترنت همراه بر بستر شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند.

- فرزاد توکلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از دسترسی 548 خانوار روستایی به خدمات نسل سوم و چهارم در روستاهای لیه، کوه پس، نیاول، اروشکی، رزدره، گولک و گرماور از شهرستان سیاهکل خبر داد و اظهار کرد: در راستای کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا و با راه اندازی سه سایت ارتباطی اپراتور ایرانسل، 1464 نفر جمعیت روستایی شهرستان سیاهکل از خدمات تلفن همراه و اینترنت سیار بر بستر شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند.

  وی با بیان اینکه در حال حاضر با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده، 60 میلیارد ریال پروژه ارتباطی در شهرستان سیاهکل از محل منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) و با مشارکت اپراتور ایرانسل افتتاح و به بهره برداری رسیده، افزود: این پروژه ها شامل نصب و راه اندازی سه سایت تلفن و اینترنت همراه برای ایجاد زیرساخت ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتالی در روستاهای مذکور است.

  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اقدامات انجام شده در جذب سرمایه گذاری های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح استان را یکی از دستاوردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 روستای سیاهکل به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

7 روستای سیاهکل به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند