مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-02اقتصادي

جذب 930 بیمه شده جدید در سه ماه اول سال جاری


مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان از افزایش 42 درصدی جذب بیمه شده جدید در استان زنجان نسبت به میانگین 5 ساله خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در زنجان اظهار داشت: در 3 ماهه نخست سال جاری در صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی، روستاییان و عشایر استان زنجان 930 نفر به عنوان عضو جدید جذب شده است که این رقم نسبت به میانگین 5 ساله گذشته 42 درصد افزایش داشته است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه در 3 ماه سال گذشته میزان جذب عضو جدید، 654 نفر ثبت شده است، افزود: نرخ جذب در 3 ماه نخست سال جاری به نسبت سال گذشته از افزایش 22.

6 درصدی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه جذب 390 نفر به عنوان سهمیه تکلیفی استان هدف گذاری شده بود، ادامه داد: جذب 930 نفر عضو جدید صندوق در استان زنجان از هدفگذاری های سال گذشته صندوق بود که با تلاش کارگزاری ها و مسئولان مربوطه انجام شد که استان زنجان حائز رتبه برتر شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه از کل اعضای جدید جذب شده 270 نفر را بانوان تشکیل می دهند افزود: از کل اعضای جدید جذب شده 270 نفر را بانوان فعال در مشاغل خانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 930 بیمه شده جدید در سه ماه اول سال جاری

جذب 930 بیمه شده جدید در سه ماه اول سال جاری