مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:572022-07-02فرهنگي

سینمای ما مثل صنعت خودروسازی شده است/ تا یکی ـ دو سال آینده چیزی به اسم سینما باقی نمی ماند


اگر شیب نمودار مخاطبان سینما را از دهه 60 تا الان بررسی کنید، می بینید که آمار مرتب رو به نزول بوده است.

سال 68 زیر موشک باران تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سجاد نوروزی مدیر پردیس سینمایی آزادی، روز گذشته مهمان برنامه سینماچی رادیو جوان بود.

نوروزی در برنامه سینماچی ، در پاسخ به پرسش مجری برنامه که آیا مهم ترین دلیل سینما نیامدن مردم گرانی بلیت است؟ ، گفت: یکی از دلایل این است اما مهم ترین عامل کیفیت پایین آثار است.

نوروزی افزود: در دهه نود یک روندی در سینمای ما شروع شد.

شما اگر شیب نمودار مخاطبان سینما را از دهه 60 تا الان بررسی کنید، می بینید که آمار مرتب رو به نزول بوده است.

سال 68 زیر موشک باران تهران، مخاطب سینما شاید چند ده برابر مخاطب فعلی بوده است.

او تصریح کرد: بخشی از آن به این خاطر بوده که شاید آن زمان تنها تفریح موجود سینما بود، البته رشد رسانه های موازی با سینما یکی از دلایل است، ولی به نظر من در دهه 90، عمده ترین عاملی که مردم را از سینما دور کرد، توهین به مخاطب بود.

توهین به مخاطب به این معنا که ما یک سری تبلیغات را برای یک فیلم تدارک می بینیم، مردم به سینما می آیند و چیز دیگری می بینند.

مدیر سینما آزادی گفت: بی نیازی به مخاطب در حوزه تولید و سود بردن تولید کنندگان در زمان تولید و نه در اکران و همچنین بی اهمیت بودن نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای ما مثل صنعت خودروسازی شده است/ تا یکی ـ دو سال آینده چیزی به اسم سینما باقی نمی ماند

سینمای ما مثل صنعت خودروسازی شده است/ تا یکی ـ دو سال آینده چیزی به اسم سینما باقی نمی ماند