مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-02اقتصادي

پایا فولاد کویر یزد با دستور رییس جمهور رسماً افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به مناسب روزملی صنعت و تجارت صبح امروز مراسم افتتاح چندین طرح صنعتی در کشور به طور همزمان برگزار شد و در این مراسم شرکت صنعتی معدنی پایا فولاد کویر یزد با دستور رییس جمهور  به بهره برداری رسید.

در این مراسم که به صورت ویدئو کنفراس انجام گرفت مسئولان استانی از جمله معاون توسعه و منابع انسانی استانداری یزد، فرماندار اردکان، بخشدار اردکان در شرکت پایا فولاد کویر یزد حضور یافته و در مراسم افتتاح شرکت نمودند.

آیت الله سیدابراهیم رییسی، در مراسم افتتاح هشت طرح تولیدی و صنعتی کشور با بیان این که تولیدکنندگان و فعالین حوزه تولید مایه یأس دشمن و امیدواری مردم ایران هستند اظهار داشت: همه تلاش ما این است که تولید در کشور رونق پیدا کند.

وی بازار کشورهای همسایه را بسیار مهم دانست چرا که آنها خواستار تولیدات ایرانی هستند.

رییس جمهور با گرامیداشت روز صنعت و معدن با اشاره به این که صنعت گران افسران تولید و اشتغال در کشور هستند گفت: ما باید بر خلاف خواسته دشمن تولید دانش بنیان و فناور را در کشور افزایش دهیم چرا که از ظرفیت دانایی و توانایی خوبی برخوردار هستیم.

رییسی ضمن تجلیل از صنعتگران کشور گفت: اکنون باید به بازنگری تابلوی ترسیم شده برای صنعت و معدن بپردازیم و ببینیم که این نقشه راه دارای چه مشکلاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایا فولاد کویر یزد با دستور رییس جمهور رسماً افتتاح شد

پایا فولاد کویر یزد با دستور رییس جمهور رسماً افتتاح شد