مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:522022-07-02دانش

شرکت شهرک های صنعتی زنجان به شرکت های دانش بنیان زمین واگذار می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آذرپیوند، رییس پارک علم و فناوری زنجان گفت: با هدف تحقق شعار سال و حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور، - رییس پارک علم و فناوری زنجان گفت: شرکت شهرک های صنعتی زنجان در نظر دارد به شرکت های دانش بنیان در محدوده این شهرک، زمین واگذار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آذرپیوند، رییس پارک علم و فناوری زنجان گفت: با هدف تحقق شعار سال و حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور، شرکت شهرک های صنعتی زنجان درنظر دارد به شرکت های دانش بنیان در شهرک صنعتی، زمین واگذار کند.

آذرپیوند گفت: با توجه به دستورالعمل بهره برداری از زمین اعیانی و تاسیسات شهرک ها و نواحی صنعتی، صنفی و فناوری در سال 1401 مشوق هایی برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

رییس پارک علم و فناوری زنجان در خصوص شرایط نحوه واگذاری زمین ها خاطر نشان کرد: در حمایت از فعالیت های دانش بنیان و فناورانه اراضی به مساحت 5 هکتار با پیش پرداخت 10 درصد نقدی و اقساط 48 ماهه در نظر گرفته شده است.

وی به نحوه درخواست شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: شرکت های متقاضی می بایست جهت ثبت درخواست خود به آدرس https://zstp.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت شهرک های صنعتی زنجان به شرکت های دانش بنیان زمین واگذار می کند

شرکت شهرک های صنعتی زنجان به شرکت های دانش بنیان زمین واگذار می کند