مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-02اقتصادي

5مرکز نمایشگاهی ایران مجوز برگزاری نمایشگاه های خارجی دارند


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان با اشاره به کسب مجوز برگزاری نمایشگاه های خارجی گفت: تنها 5 مرکز نمایشگاه ایران مجوز برگزاری نمایشگاه های خارجی را از سازمان توسعه تجارت کسب کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید رضا قندیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه برنامه ریزی استان برای توسعه صادرات غیرنفتی با رویکرد صنعت نمایشگاهی تقویت شده است، اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت ها و فرصت های بسیار زیادی در توسعه صادرات کشور در گروه های کالای مهم و اثر گذار دارد، از طرفی با توجه به رونق کسب و کار و سرمایه گذاری های انجام شده باید به سمت صادرات هدفمند و برنامه ریزی شده پیش برویم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان با اشاره به اقدامات برگزاری و حضور در نمایشگاه های خارجی در کشورهای هدف و مورد تایید سازمان توسعه تجارت اظهار داشت: با کسب مجوز برگزاری نمایشگاه های خارجی توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان (کاسپین )، برنامه ریزی برای حضور در نمایشگاه های منطقه ای و اختصاصی سازماندهی شده است.

قندیلی افزود: اکنون در حال اطلاع رسانی و پذیرش شرکت ها در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، برق و تاسیسات سلیمانیه عراق و دومین نمایشگاه اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5مرکز نمایشگاهی ایران مجوز برگزاری نمایشگاه های خارجی دارند

5مرکز نمایشگاهی ایران مجوز برگزاری نمایشگاه های خارجی دارند