مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-03اجتماعي

کشف بقایای 5 انسان متعلق به 2,000 سال پیش در عصر آهن


بقایای پنج انسان 2,000 ساله در یک محل تازه کشف شده زمان عصر آهن در دورست (Dorset) پیدا شد که در حالت خمیده به همراه حیوانات قربانی شده دفن شده بودند.

- بقایای پنج انسان 2,000 ساله در یک محل تازه کشف شده زمان عصر آهن در دورست (Dorset) پیدا شد که در حالت خمیده به همراه حیوانات قربانی شده دفن شده بودند.

این سایت تحقیقاتی که شامل خانه های گرد و گودال های ذخیره سازی است، توسط دانشجویان باستان شناسی در دانشگاه بورنموث در سپتامبر گذشته کشف شد.

این شهر دوروپولیس (Duropolis) نامیده شده است، زیرا تصور می شود که این شهرک کشاورزی پر جمعیت متعلق به حدود 100 سال قبل از میلاد و قبل از حمله رومیان به بریتانیا، توسط قبیله دوروتریجس (Durotriges) اشغال شده است.

در طول سه هفته گذشته، تیمی متشکل از 65 دانشجو از دانشگاه در حال حفاری سایت وینتربورن کینگستون (Winterborne Kingston) بوده اند.

در طول این مدت، آنها اجساد زنان و مردان و همچنین اعضای بدن حیوانات را در چاله های ذخیره سازی که در اصل برای نگهداری غلات استفاده می شد، کشف کردند.

اجساد در حالت خمیده در گودال های بیضی شکل پیدا شدند و با حیوانات و کاسه های سفالی که در اصل حاوی نوشیدنی هایی برای زندگی پس از مرگ بود، دفن شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بقایای 5 انسان متعلق به 2,000 سال پیش در عصر آهن

کشف بقایای 5 انسان متعلق به 2,000 سال پیش در عصر آهن