مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:072022-07-03ورزشي

درخشش گوش شکسته های قمی در مسابقات آسیایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا از صبح روز گذشته در شهر منامه بحرین در حالی آغاز شد نمایندگان قم در تیم ملی نونهالان کشتی فرنگی ایران توانستند بار دیگر برای کشورمان افتخار آفرین باشند.

در این رقابت ها شاهین میکاییلی در وزن 75 کیلوگرم در اولین دیدار خود مقابل دو بنده پوش عراقی با نتیجه 13 بر 6 پیروز میدان شد.

در دور دوم نیز با بدشانسی با نتیجه 4 بر 4 مقابل نماینده هند مغلوب شد و به عنوان نفر دوم گروه خود به دیدار نیمه نهایی رفت.

میکاییلی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر 7 برابر کشتی گیر قزاقستانی شکست خورد و با این نتیجه راهی رقابت های رده بندی شد، نماینده قمی کشتی فرنگی تیم ملی نونهالان ایران در مسابقه رده بندی توانست با نتیجه 10 بر صفر حریف خود ژومارت آشیموف را شکست دهد و در نهایت به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.

اما دیگر نماینده قم در مسابقات آسیایی بحرین امیر مهدی سعیدی نوا در وزن 57 کیلوگرم بود که توانست جانانه مبارزه کند و در نهایت بر بام قهرمانی آسیا ایستاد.

سعیدی نوا در اولین دیدار خود با نتیجه 3 بر2 از سد توشار پاتیل کشتی گیر هندی گذشت.

این کشتی گیر قمی در دومین دیدار خود با نتیجه قاطعانه 10 بر 1 مناف الرشیدی کشتی گیر عربستانی را برخاک نشاند، این نتیجه باعث شد سعیدی نوا با روحیه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش گوش شکسته های قمی در مسابقات آسیایی

درخشش گوش شکسته های قمی در مسابقات آسیایی