مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 15:322022-07-03سياسي

هشدار جدی رییس ستادکل نیروهای مسلح به « دشمنان»


در زمین و هوا شرارت و تحرکات دشمنان را رصد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.

رییس ستادکل نیروهای مسلح در بدو ورود در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در استان کردستان و سلام و قدردانی از مجاهدت های مردمان این دیار در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: هدف از این سفر سرکشی و بررسی حوزه های مربوط به نیروهای مسلح و امنیت منطقه و مرزهای کردستان است.

وی ضمن بررسی فعالیت های نیروهای مسلح در همکاری با دولت و مردم در استان افزود: در یک ماه اخیر جلسات و بررسی های کامل در نیروهای مسلح استان کردستان انجام شده تا زمینه این سفر مهیا شده است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه بحمدالله وضعیت امنیت در کشور و استان کردستان و مرزهای این خطه پایدار و فوق العاده خوب است و هیچ مشکلی نداریم ، تصریح کرد: گاهی شرارت های بسیار پراکنده ای از سوی دشمنان وجود داشته است که نیروهای مسلح از سپاه، مرزبانی و ارتش در زمین و هوا مشغول فعالیت و تحرکات آنان را رصد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی رییس ستادکل نیروهای مسلح به « دشمنان»

هشدار جدی رییس ستادکل نیروهای مسلح به « دشمنان»