مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 21:422022-07-03ورزشي

کاپیتان ذوب آهن: مصمم هستیم نتایج بهترین کسب کنیم/ تعیین سقف قرارداد درست نیست


مصمم هستیم که امسال نتایج بهتری را نسبت به سال گذشته کسب کنیم و امیدوارم به اندازه ای قوی عمل کنیم که حتی دست های پشت پرده نیز نتوانند مانع نتیجه گیری ما شوند.

- مسعود ابراهیم زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حاشیه تمرین ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که با تمدید قراردادم دو سال دیگر در خدمت باشگاه ذوب آهن خواهم بود، تیم ذوب آهن شرایط خوبی دارد، جزو سه تیم اولی هستیم که تمرینات خود را شروع کرده ایم، مصمم هستیم که امسال نتایج بهتری را نسبت به سال گذشته کسب کنیم؛ امیدوارم به اندازه ای قوی عمل کنیم که حتی دست های پشت پرده نیز نتوانند مانع نتیجه گیری ما شوند.

وی در واکنش به خبر احتمال تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان فوتبال گفت: در هیچ نقطه ای از دنیا برای بازیکنان سقف قرارداد تعیین نمی شود و به نظرم در ایران هم نباید این اتفاق رخ دهد؛ اشخاصی که بحث سقف قرارداد را مطرح می کنند، امیدوارم مسائلی مانند تمرینات سخت، دوری از خانواده، رژیم غذایی سخت، تمرین و بازی در گرمای  40 درجه و سایر موارد را هم در نظر بگیرند.

ابراهیم زاده در خصوص وضعیت خود و پیش بینی اش از فصل پیش روی ذوب آهن خاطر نشان کرد: از عملکرد فصل پیش خودم راضی هستم اما امسال باید بهتر از سال گذشته باشم و به همین دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپیتان ذوب آهن: مصمم هستیم نتایج بهترین کسب کنیم/ تعیین سقف قرارداد درست نیست

کاپیتان ذوب آهن: مصمم هستیم نتایج بهترین کسب کنیم/ تعیین سقف قرارداد درست نیست