مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 07:322022-07-04دانش

دانشگاه کودکان در دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امین کوشکی، رییس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری در آیین افتتاح دانشگاه کودکان، گفت: - دانشگاه کودکان حکیم سبزواری، به عنوان نخستین دانشگاه کودکان در ایران راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امین کوشکی، رییس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری در آیین افتتاح دانشگاه کودکان، گفت: راه اندازی دانشگاه کودکان حاصل ماه ها ایده پردازی و کار اجرایی اساتید و همکاران در دانشگاه حکیم سبزواری بوده است.

کوشکی با اشاره به اینکه آینده کشور در دست دانش آموزان است، اظهار کرد: برآنیم در قالب دانشگاه کودک، دانش آموزان امروز و آینده سازان فردا را با فضا های علمی و پژوهشی آشنا و زمینه و انگیزه ای برای تلاش و کوشش و جستجوگری در کودکان ایجاد کنیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری در ادامه با تشریح پتانسیل ها و افتخارات دانشگاه حکیم سبزواری، اظهار داشت: هم اکنون این دانشگاه به عنوان قطب علمی شمال شرق کشور در مجامع علمی می درخشد.

زهرا قلیچی پور، رییس دانشکده جغرافیا و علوم محیطی دانشگاه حکیم سبزواری نیز در این مراسم گفت: باعث افتخار مجموعه دانشگاه حکیم سبزواری است که نخستین دانشگاه کودکان در ایران، در این دانشگاه ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کودکان در دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد

دانشگاه کودکان در دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد