مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:022022-07-04سياسي

دستور فرمانده کل سپاه برای کمک به مردم زلزله زده هرمزگان


فرمانده کل سپاه دستور انجام هر گونه امداد و کمک رسانی لازم برای کاهش مشکلات مردم منطقه زلزله زده هرمزگان را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید میدانی از منطقه زلزله زده مهران بندرلنگه سلام گرم و محبت آمیز فرمانده کل سپاه پاسداران را به عنوان یک سرباز ولایت و فرماندهی مومن، مردمی و مردم دوست مردم حادثه دیده این منطقه ابلاغ کرد.

وی افزود: این ابلاغ سلام بنا بر دستور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه انجام می شود و تاکید کردند هرگونه امداد و کمک رسانی لازم برای کاهش مشکلات و آلام مردم نجیب این منطقه که عموما برادران عزیز و دوست داشتنی اهل سنت هستند انجام شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه در کنار سایر دستگاه های امدادی و خدمات رسان از همان زمان وقوع حادثه در خط مقدم امداد رسانی به زلزله زدگان هرمزگان قرار دارد.

  وی با اشاره به فعالیت جهادی همه دستگاه های اجرایی استان و تقدیر از حضور به موقع وزرای کشور و بهداشت، استاندار، فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و سایر مسوولین امداد رسان و گروه های جهادی ادامه داد: فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه از زمان وقوع حادثه در روستای سایه خوش و روستاهای همجوار آسیب دیده حضور یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فرمانده کل سپاه برای کمک به مردم زلزله زده هرمزگان

دستور فرمانده کل سپاه برای کمک به مردم زلزله زده هرمزگان