مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:072022-07-04سياسي

حجت الاسلام مهاجرنیا: مسئول ساختن آینده مطلوب انقلاب اسلامی کیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پانزدهمین نشست از هشتمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان آینده پژوهی انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

- رییس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: برای آینده پژوهی انقلاب، فرض کنیم که نقش توحید، اصول دین و انسان شناختی به عنوان مبانی اصلی به نحو احسن احیاء شدند.

حالا سؤال این است که چه کسی باید بر اساس این مبانی آینده مطلوب را بسازد؟ اصلاً مسئول ساختن آینده مطلوب انقلاب اسلامی کیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پانزدهمین نشست از هشتمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان آینده پژوهی انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام مهاجرنیا در این نشست با طرح سوال مبنی بر اینکه مسئول ساختن آینده مطلوب انقلاب اسلامی کیست؟ گفت آیا مسئول ساختن آینده دولت است، دولت یعنی مجموعه نظام، یعنی رهبری و همه قوا و همه مسئولین؟ یا اینکه آحاد و تک تک مردم و شهروندان باید این کار را بکنند؟ یا مجموعه این ها همه دست به دست هم بدهند این کار را بکنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام مهاجرنیا: مسئول ساختن آینده مطلوب انقلاب اسلامی کیست؟

حجت الاسلام مهاجرنیا: مسئول ساختن آینده مطلوب انقلاب اسلامی کیست؟